Η σημασία του ασβεστίου για τον οργανισμό μας

Αυξημένες ανάγκες σε ασβέστιο υπάρχουν στην παιδική ηλικία, την εγκυμοσύνη και το θηλασμό.

Ένα απο τα βασικότερα μεταλλικά στοιχεία, απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας είναι το ασβέστιο. Αν νομίζετε οτι σχετίζεται μόνο με τη σωστή ανάπτυξη του σκελετού, γνωρίζετε μόνο τη μία πλευρά του πράγματος.

Μερικές από τις βασικότερες λειτουργίες του οργανισμού, όπου το ασβέστιο παίζει σημαντικό ρόλο είναι:
Αποτελεί βασικό συστατικό για τη δημιουργία υγιών οστών και γερών δοντιών
Είναι απαραίτητο για την πήξη του αίματος
Συμβάλλει στη σύσπαση των μυών και της καρδιάς
Είναι απαραίτητο για τη μεταβίβαση των νευρικών ερεθισμάτων ανάμεσα στις συνάψεις των νεύρων

Οι βασικότερες πηγές από όπου προσλαμβάνουμε ασβέστιο με τη διατροφή μας είναι:

το γάλα (ανεξάρτητα αν είναι αποβουτυρωμένο) και γενικότερα τα γαλακτοκομικά προϊόντα
τα ψάρια
τα πράσινα λαχανικά
τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λεμόνια κτλ)

Αυξημένες ανάγκες σε ασβέστιο υπάρχουν στην παιδική ηλικία, την εγκυμοσύνη και το θηλασμό.

Ένα απο τα βασικότερα μεταλλικά στοιχεία, απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας είναι το ασβέστιο. Αν νομίζετε οτι σχετίζεται μόνο με τη σωστή ανάπτυξη του σκελετού, γνωρίζετε μόνο τη μία πλευρά του πράγματος.

Μερικές από τις βασικότερες λειτουργίες του οργανισμού, όπου το ασβέστιο παίζει σημαντικό ρόλο είναι:

Αποτελεί βασικό συστατικό για τη δημιουργία υγιών οστών και γερών δοντιών
Είναι απαραίτητο για την πήξη του αίματος
Συμβάλλει στη σύσπαση των μυών και της καρδιάς
Είναι απαραίτητο για τη μεταβίβαση των νευρικών ερεθισμάτων ανάμεσα στις συνάψεις των νεύρων

Οι βασικότερες πηγές από όπου προσλαμβάνουμε ασβέστιο με τη διατροφή μας είναι:

το γάλα (ανεξάρτητα αν είναι αποβουτυρωμένο) και γενικότερα τα γαλακτοκομικά προϊόντα
τα ψάρια
τα πράσινα λαχανικά
τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λεμόνια κτλ)

Αυξημένες ανάγκες σε ασβέστιο υπάρχουν στην παιδική ηλικία, την εγκυμοσύνη και το θηλασμό.